Monday, 26 November 2012

Kejayaanmu Inspirasiku


Assalamualaikum w.b.t.


Bismillahirrahmanirrahim..
Bukan mudah untuk mencipta kejayaan, tapi bila dah capai......... sambung sendiri. :D

Sabtu lepas aku berada di UiTM Shah Alam untuk menyaksikan Istiadat Konvokesyen UiTM Ke-77.
First time tengok orang konvo nih.



Saat menunggu ketibaan tetamu dan VIP.



Feeling dia... 


Tak dapat nak bayangkan aku nanti macam mana.
Bila dah masuk universiti ni baru aku faham nilai dapat ijazah tu.
Selalu dengar cerita orang je.


By the way, graduan yang aku raikan adalah mak sedara aku.
Beliau menerima ijazah PhD. dalam bidang Fizik.


Dr. Salmah Ahmed.


Mendengarkan ceritanya sehari sebelum majlis konvo berlangsung, memang perit lah nak habiskan research tu.


9 tahun wooo... 


Aku kagum dengan beliau sebab mampu uruskan keluarga dan pelajaran pada satu masa.
Macam teringin nak sambung pelajaran ke peringkat PhD. jugak. :)




Yang di-Pertuan Agong kita. Masa ni dapat tengok secara live.



Bersama keluarga tercinta yang selalu memberi dorongan di kala susah dan senang.



Ini sweet.


Tahniah mak andak. Kejayaan mak andak inspirasi kami.








Membaca amalan mulia. Jelly Jelly.

2 comments:

ammelia yusoff said...

wah. pH.D tu! tahniah :)

Nur Ismaliza Ismail said...

terima kasih bagi pihak beliau. :D